Czy można zwiększyć sprzedaż bez konieczności inwestowania pieniędzy na promocję?
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 21:20
Odpowiedź na powyższe pytanie brzmi "tak", jednak tyczy się to raczej większych podmiotów, które przede wszystkim na promocje firmy wydają jakiekolwiek pieniądze.
Rozwiązaniem jest zbudowanie firmowej bazy danych odbiorców.
Author: Phil Parker
Source: http://www.flickr.com
Chodziłoby bowiem o trochę nowocześniejsze działania marketingowe, które wykorzystują takie narzędzia jak firmowa baza aktualnych oraz potencjalnych odbiorców, wysyłanie zapytań ofertowych przy pomocy poczty elektronicznej czy stosowania technik marketingu relacyjnego. Tego typu problematyka jak budowa bazy danych jest rzeczą kluczową, żeby obszerne korporacje zajmujące się handlem czy sprzedażą świadczeń, mogły stale się rozwijać w dzisiejszym, o wiele szybszym niż kiedyś tempie życia. Specjaliści ds. marketingu dowodzą, że to właśnie zbudowanie bazy danych klientów jest jedną z najefektywniejszych postaci zwiększenia sprzedaży.
Author: hobvias sudoneighm
Source: http://www.flickr.com
Trzeba zdawać sobie sprawę, że najdroższy jest klient nowy.
Absorbuje Cię kwestia omawiana w tym artykule? Zobacz oprócz tego też inne podobne materiały - po prostu wejdź tutaj web capture.
Najczęściej nie zna ani konkretnej spółki, ani jej usług. Dlatego też często podmioty lokują fundusze w promocję dlatego, aby tego typu nowy klient sam do spółki się zgłosił. Jeżeli z kolei stworzymy bazę odbiorców, koszty tego typu reklamy zostaną o wiele mniejsze. Podobnie wygląda kwestia nabywców, którzy nabywają największą liczbę produktów. Nowi interesanci nie mają do tej pory tak cennego zaufania.
Absorbuje Cię kwestia omawiana w tym artykule? Zobacz oprócz tego też inne podobne materiały - po prostu wejdź tutaj web capture.
Najczęściej nie zna ani konkretnej spółki, ani jej usług. Dlatego też często podmioty lokują fundusze w promocję dlatego, aby tego typu nowy klient sam do spółki się zgłosił. Jeżeli z kolei stworzymy bazę odbiorców, koszty tego typu reklamy zostaną o wiele mniejsze. Podobnie wygląda kwestia nabywców, którzy nabywają największą liczbę produktów. Nowi interesanci nie mają do tej pory tak cennego zaufania.
Jeżeli jednak skorzystamy z istniejącej już bazy danych, to przesłanie im oferty drogą elektroniczną okaże się nie tylko łatwe, lecz także przyniesie znaczną okazję na to, że taka osoba do nas powróci. Będzie już posiadała odpowiednie doświadczenie, co powinno sprawić, że nie będzie się bała o choćby bezpieczeństwo podczas dokonywania większych zakupów.