W jaki sposób działają bardzo powszechne preparaty dla osób spędzających całe dni na siłowni? Na co wpływa cytrulina czy Oxymetholon?

Osoby spędzające dużo czasu na kształtowaniu masy mięśniowej wiedzą dobrze, iż same zestawy ćwiczeń to nie wszystko. Przyda się wiedzieć więcej o różnych suplementach branych przy okazji zwiększonego wysiłku. Jak działają dość powszechnie spotykane środki czyli cytrulina i Oxymetholon?
oxymetholon
Author: iBox
Source: iBox
Cytrulina ma za zadanie zwiększenie tworzenia się tlenku azotu. W taki sposób poprawia się wydolność tlenowa jak również specyfik ten świetnie poprawia kondycję. Dla wielu osób poddających się morderczym treningom ważny jest również fakt, iż cytrulina sprawia, że zmęczenie podczas wysiłku jest zwyczajnie mniejsze. W ten sposób można kontynuować wykonywanie ćwiczeń trochę dłużej aniżeli normalnie. Mniejsze jest również zakwaszenie komórek mięśniowych. Dobrą rzeczą jest z pewnością to, że składnik taki pomaga nie stracić już rozbudowanej tkanki mięśniowej. Dajmy na to w momencie przestojów w trenowaniu.


cytrulina
Author: Erik Wilde
Source: http://www.flickr.com
Cytrulina świetnie powoduje także zmniejszenie wyrzucania przez organizm różnego rodzaju ważnych pierwiastków . Takich jak potas, magnez, wapń i tak dalej. Oprócz tego bóle mięśni po treningach, potocznie nazywane "zakwasami" męczą w mniejszym stopniu, jeżeli bierzemy cytrulinę.




Oxymetholon natomiast sprawia, iż wzrasta ilość czerwonych krwinek. W ten sposób transportowanie tlenu do mięśni jest znacznie szybsze. W efekcie otrzymujemy sporą siłę mięśniową, jaka robi trening bardziej efektywnym. Ćwiczenia przynoszą o wiele szybsze efekty, niż normalnie. Warto dodać, że osoby przyjmujące ten specyfik, posiadają ogromne pokłady siły. Mogą z każdym treningiem podnosić coraz większe ciężary. Efekt siły trwa długo. Mało tego, Oxymetholon wpływa na bardzo szybką regenerację siły miedzy treningami, a nawet między kolejnymi seriami ćwiczeń - oxymetholon.
Osoby chcące przyjmować taki preparat, muszą wiedzieć, że nie jest on odpowiedni dla zawodników, którzy rozpoczynają swoją przygodę z kulturystyką. Jeśli ktoś jest już trochę zaawansowany będzie mógł zacząć od dawek mniej więcej 50 mg i potem powoli może być zwiększane. Każdy musi dobrać suplementy według swoich potrzeb. Należy wiedzieć, że organizm może różnie reagować. Z tego względu nie lekceważmy dziwnych symptomów, które daje nam nasze ciało.