Jakim sposobem zatrzymać klientów na dłużej
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 21:20
Coraz więcej firm stosuje do promocji swoich usług marketing internetowy nie jest tutaj odstępstwem. Przedsiębiorcy z tego przemysłowego miasta z bogatą historią mogą przy pomocy rodzimej firmy przedstawić się w jednym z coraz istotniejszych kanałów marketingowych którym jest internet.
Przekonaj się, że nasze odsyłacze (https://www.pitprojekt.pl/bazawiedzy/rozliczenia-podatkowe-przez-internet/) mogą prowadzić jedynie do najciekawszych portali. Jeśli ciekawią Cię jakieś informacje, to te odnośniki mogą Cię przenieść Cię do cennych stron.
Wszystkie te zabiegi mają na celu powiadomienie o swojej ofercie głównie nowych nabywców, a więc tyczą się początkowego procesu marketingu.
Następnym etapem – nie mniej ważkim, jeśli nie ważniejszym – jest zatrzymanie konsumenta. Najbardziej cennym bowiem kapitałem firmy jest konsument który wraca. Dlaczego? Otóż oddany konsument oznacza możliwość zrównoważenia stanu sprzedaży. Nawet jeżeli jednostkowy konsument nie kupi u nas produktów o dużej wartości za to cały czas, to i tak się nam to opłaca. Spora grupa stałych nabywców oznacza dla firmy bezpieczeństwo, toteż roztropne przedsiębiorstwa starają się budować tak zwane programy lojalnościowe lub stosować tego typu akcje jak np. organizacja loterii. Kontynuuj: tym adresem.
Podobne działania mogą mieć różną intensywność, w zależności od tego której z branż ma tyczyć się taki program jak też do którego segmentu nabywców jest on skierowany. Wiadomo że osoby w średnim wieku oraz starsze (powyżej czterdziestki) bywają bardziej skłonne do pozostawania klientem wcześniej wyselekcjonowanego usługodawcy niż osoby młodsze, które mają naturalną chęć do poszukiwania. Znaczenie ma tu również rodzaj usług jakie proponujemy. Naturalnym rodzajem przedsiębiorstw które wykorzystują programy lojalnościowe są firmy oferujące usługi telekomunikacyjne lub handlują urządzeniami elektronicznymi, bowiem w obydwu przypadkach panuje duża rywalizacja.
Duże sieci handlowe mają niemały zakres możliwości promocyjnych. Najpopularniejszą jest zapewne reklama radiowa i telewizyjna. Inną metodą są promocje towarów w samym hipermarkecie za pomocą wywieszki z tekstem „promocja”. Względnie po sklepie chodzą panie z próbkami towarów w ubraniach z logo producenta. Do nabywców docierają również gazetki promocyjne informujące o niusach promocyjnych w formie papierowej czy też w wersji nowocześniejszej - pocztą elektroniczną. Często jest to w takim przypadku propozycja sprofilowana w oparciu o aktywność klienta w sieci.
Source: http://www.dcn.pl/
Przekonaj się, że nasze odsyłacze (https://www.pitprojekt.pl/bazawiedzy/rozliczenia-podatkowe-przez-internet/) mogą prowadzić jedynie do najciekawszych portali. Jeśli ciekawią Cię jakieś informacje, to te odnośniki mogą Cię przenieść Cię do cennych stron.
Wszystkie te zabiegi mają na celu powiadomienie o swojej ofercie głównie nowych nabywców, a więc tyczą się początkowego procesu marketingu.
Następnym etapem – nie mniej ważkim, jeśli nie ważniejszym – jest zatrzymanie konsumenta. Najbardziej cennym bowiem kapitałem firmy jest konsument który wraca. Dlaczego? Otóż oddany konsument oznacza możliwość zrównoważenia stanu sprzedaży. Nawet jeżeli jednostkowy konsument nie kupi u nas produktów o dużej wartości za to cały czas, to i tak się nam to opłaca. Spora grupa stałych nabywców oznacza dla firmy bezpieczeństwo, toteż roztropne przedsiębiorstwa starają się budować tak zwane programy lojalnościowe lub stosować tego typu akcje jak np. organizacja loterii. Kontynuuj: tym adresem.
Podobne działania mogą mieć różną intensywność, w zależności od tego której z branż ma tyczyć się taki program jak też do którego segmentu nabywców jest on skierowany. Wiadomo że osoby w średnim wieku oraz starsze (powyżej czterdziestki) bywają bardziej skłonne do pozostawania klientem wcześniej wyselekcjonowanego usługodawcy niż osoby młodsze, które mają naturalną chęć do poszukiwania. Znaczenie ma tu również rodzaj usług jakie proponujemy. Naturalnym rodzajem przedsiębiorstw które wykorzystują programy lojalnościowe są firmy oferujące usługi telekomunikacyjne lub handlują urządzeniami elektronicznymi, bowiem w obydwu przypadkach panuje duża rywalizacja.