Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/pirsport.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób zaprojektować profesjonalną wizytówkę?

Projektowanie wizytówek to żmudna praca. Przy projektowaniu dobrej wizytówki warto nie tylko kierować uwagę na wielkość wizytówki, rozlokowanie graficznych elementów czy dobór czcionki, ważnym elementem przy projektowaniu wizytówki będzie również odcień.


Niektóre źródła podają, że wskazane jest, ażeby wykorzystywać nie więcej aniżeli trzy odcienie, ale sądzę, iż możesz stworzyć parę kolorowych wizytówek, jakie będą bardzo słodkie.


wizytówka kwiaciarnia
Author: Dave Crosby
Source: http://www.flickr.com


Właściwe połączenie barw uczyni z twojej wizytówki ciekawy a również niezapomniany wyrób, co jest właściwe z marketingowego punktu widzenia. Jeśli zaś użyjesz niewłaściwej kombinacji kolorów dla wizytówki osobistej bądź firmowej wtenczas nie będą one brane przez klientów pod uwagę a także zapewne wylądują w koszu.




W dzisiejszym artykule, porozmawiamy o odcieniach przy projektowaniu wizytówek. Co oznaczają kolory dla twoich klientów? Jak dobrać kolory dla zawodu? Jakie będą odczucia wywołane przez poniektóre kolory? Czerwień to niezwykle gorący kolor. Łączy się on z energią, pasją, prędkością, siłą, ciepłem, uczuciem, zagrożeniem, podnieceniem, pożądaniem, wojną a także serdecznością.

Ten artykuł jest dla Ciebie interesujący? Masz chęć na następne opisy? Zatem nie ociągaj się i klikaj kurs mba w podany link.

Czerwony kolor może istotnie mieć fizyczny wpływ na ludzi, podwyższając ciśnienie krwi i szybkość oddechu. Wizytówki w tym kolorze są idealne dla tak osób jak: strażak, kaskader dla restauracji bądź studia projektowania stron. Dla kogo jeszcze tego rodzaju wizytówka kwiaciarnia to również trafiony pomysł.


Żółty zaś jest ciepłym odcieniem, i łączy się z optymizmem, złotem, słońcem, tchórzostwem, zazdrością, chorobą, wyobraźnią oraz ufnością. W projektach wizytówek używając tego odcienia, swoim klientom możesz udzielić poczucie szczęścia.